Saturday, March 24, 2007

Willkommen..!!


Halluuuu...

Welkam² dan selamat datang ke blog aku. tujuan aku membuat blog ini hanyalah sekadar mengisi masa lapang.tidak ada kena mengena utk menyaingi kehebatan blog saudara seislamku iani remy de najmi. mungkin pelantikan aku sebagai wakil budak hensem ni utk amek hadiah kt dia time dia dpt bloggers terbaik anugerah mgss (aku promote hang ni najmi..hang xpromote aku siap..hahah) bg aku ilham utk buat blog. nak² pula la ni ttiba salji balik. dah 2 hari xbrenti. br nk jd rajin,dah jd penyegan balik. tujuan aku mewujudkan blog ni hanyalah sekadar berkongsi informasi² terkini dan memberi serba sedikit maklumat mengenai dunia pada masa sekarang..tidak kiralah dari segi keagamaan,hal ehwal semasa,mahupon akademi fantasia 5 (aku follow diari depa tu..nmpk sgt boring xtau nk buat pa kt german ni..huhu)..tp xpa..hangpa smo tunggu ja apa yg aku nk post dlm masa akan datang..aku pon xtau nk post pa..utk pembuka kata la katakan, aku dengan ini merasmikan blog aku ni..bismillahirrahmanirrahim..jazakullahuhairankasira..

1 comment:

Lisa Izyan said...

nx year ko nk mas0k btanding jgk la ni kot. haha